30 paź 2009

Kolejne urodzinki

Zrobiło się urodzinowo... Tym razem, solenizantka lubi anioły oraz kolor różowy. Ciekawy zbieg okoliczności, ponieważ kilka dni temu postanowiłam spróbować swoich sił z masą solną, powstało kilka aniołków, które pokażę jak zostaną wykończone.
Ale wracając do kartki, postanowiłam zrobić coś innego. Jest to pudełko z niespodzianką :)
Pudełko wykonane z białego kartonu na którym wytłoczyłam kwiatki i motyle. Wnętrze wypełniłam różowym papierem do scrapów z anielskim motywem, przed przyklejeniem do dna pudełka, również wytłoczyłam motyle. Przyklejony anioł z masy solnej oraz dwa kwiatki, kolorowe i błyszczące kryształki wykończyły całość. Do wewnętrznej strony wieczka przykleiłam papier do wypisania życzeń urodzinowych ze złoconym napisem "dopiero 30 ..."





Pozdrawiam
Destiny ikt

3 komentarze:

  1. PIĘKnie - tłoczenia wyszły super - cała kartka też a anioł bardzo anielski

    OdpowiedzUsuń
  2. Renatko dziękuję Ci bardzo... wiesz o tym, że gdyby nie Ty to...
    Jeszcze raz bardzo, bardzo Ci dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam do mnie po wyróżnienie

    OdpowiedzUsuń