27 sty 2010

UWAGA.. się chwalę!

A dokładnie, chwale się wyróżnieniem, kolejnym, które otrzymałam od Renatki
... Duuuuża buźka :)


Jak każde i to muszę przekazać dalej.. i tu mam problem, ale pójdzie do..
Elle
i Kasandry
one są inspiracją i zmobilizowały mnie do tańca z igłą i nitką (dziękuję, są pierwsze efekty)
Renaty
oraz Mamuty
dla mnie "kreatywnie papierowe guru"
U Moniki lubię zjeść oraz zachwycać się aniołami ( poza tym kogoś mi przypomina historia opowiedziana w jednym z ostatnich jej postów)
Elisse lubię tam posiedzieć przy kominku :)
Alizee, kolejny geniusz i do tego ten kursik :)
A za wszelakie inspiracje , wędruje do: Mili, Agnieszki oraz Ushii

Pozdrawiam gorąco wszystkich zaglądających :)
Destiny ikt

6 komentarzy:

  1. Gratuluję wyróżnienia i gorąco Ci dziękuję za nie, to przemiła niespodzianka od rana :)))))

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Aniołku:) Jestem zaszczycona! I ciekawa, która moja historia obudziła nutkę wspomnień...
    Buziaczki***

    OdpowiedzUsuń
  3. "Zawód Pani Domu"-zaintrygowałaś mnie! Czy już wydałaś tę książkę? Jestem pod ogromnym wrażeniem i jestem z Ciebie dumna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś niezwykła, wiesz?:)
    Buziaczki***

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj :)
    Miło mi poznać kolejną fankę Aniołów. Czekam na kolejne Twoje prace. Może sama w końcu spróbuję ulepić jakąś anieliczkę.
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezmiernie mi miło odebrać wyróżnienie - przepraszam, ze dopiero dizsiaj ale nie ogarniam się z czasem. Tym samym gratuluję Tobie wyróznienia:)

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń