14 cze 2010

Decoupage po mojemu

Pragnę przedstawić kilka moich prac. Są to pierwsze kroki stawiane w tym kierunku. Mam nadzieję, że z czasem moje prace będą leprze i zachwycą wszystkich.

I jest również jeden komplecik, lawendowy.. kocham lawendę. Który z czasem wypełnię nalewką i ulubionymi ciasteczkami migdałowymi.










Moje pierwsze prace chciałam zadedykować Agnieszce z Kapryśnych inspiracji, namawiała i twierdziła, że to nie jest trudne. Idealne prace nie są, ale to świetna zabawa. Agnieszko ściskam gorąco.

Pozdrawiam

7 komentarzy:

  1. No i super są te Twoje "decu tworki" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny recykling przeprowadziłaś moim skromnym zdaniem :) i na myśl o ciastkach mi ślina pociekła, a oczy zabłysły do niezapominajek :p sama wiesz :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Czuję się wyróżniona z powodu dedykacji.
    Prace wyszły naprawdę fajnie !!!
    Czyż nie miałam racji ???
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam Twoje prace i nie mogę sie nadziwić:)Wszystko takie piekne. Butelki i przytulanki mnie oszołomiły. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj w gronie deupażystek :)
    pozdr ela

    OdpowiedzUsuń