11 paź 2010

Decoupage po mojemu

Witam po długim czasie.
Dzisiaj prace zdobione techniką decoupage. Jeszcze bardzo daleko do prac idealnych, ale od czegoś trzeba zacząć. Słoiczek na grzybki suszone ozdobi moją kuchnie, pudełko na chusteczki dla mamy, a kawowa puszeczka dla siostry. Mam nadzieję, że się spodobają prezenty.





A to pudełko które ozdobiłam wszystkim co znalazłam, w środku mięciutki biały welurek i koronka. Będzie na drobiazgi które się plączą pod rękami.



Przez ten cały ten czas nieobecności blogowej, "tworzyłam", więc zacznę powoli pokazywać moje prace. Zapraszam serdecznie do oglądania, pozostawiania komentarzy, które są dla mnie motorem napędowym, a może nawet do zamawiania :)

Pozdrawiam wszystkich gorąco

1 komentarz:

  1. Prześliczne prace!
    A nabardziej podobami się ta caffe;)
    Uwielbiam wszystko co brązowe i kawowe;)
    Ciepło pozdrawiam i dziękuję za serca za odwiedzinki na blogu.
    Miło mi bardzo:)

    OdpowiedzUsuń