25 maj 2010

Podusia i serce

Dzisiaj kolejne prace z serii Taniec z Igłą i Nitką.
Serce, wykonane z beżowego materiału na który naciągnęłam bordową organzę ze złotymi kołami, ozdobione podwójną, bawełnianą koronką. Szczerze mówiąc nie spodziewałam się takiego efektu.



Oraz podusia dla męża. Zdjęcie stylizowane na lata 30-te, ramka z bawełnianej koronki. Jestem z siebie dumna, to kolejna współpraca moja z maszyną, która ostro się opiera, ale..





Podobną podusię wykonałam dla szwagra, tyle, że tam zdjęcie przedstawia jego z moją siostrą.
Mam nadzieję, że się spodobała.

Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Serduszko urocze, koroneczka wokol niego piekna.
    A podusia jest REWELACYJNA, to wydruk na tkaninie?
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie, wydruk zrobiony na tkaninie drukarką atramentową.. teraz zabieram się za eksperymenty, ponieważ przy kontakcie z wodą druk schodzi i muszę coś z tym fantem zrobić :( bo już Laba dotknęła swoim mokrym noskiem..

    OdpowiedzUsuń