23 mar 2010

Manekin dekoracyjny

Zawsze chciałam takiego mieć.. to sobie zrobiłam. Manekin w czarnej spódnicy jest pierwszym, na próbę - spodobał mi się. Drugiego można kupić w FAIRY HOUSE



Korpus miękki z pomarańczowego płótna, więc może służyć do wbijania igieł i szpilek, spódnica z chabrowego, atłasowego materiału, manekin ozdobiony organzą i sznurem pereł. Podstawa z drewna cedrowego w kształcie tulipana. Drewno cedrowe świetnie odświeża powietrze i odstrasza niechcianych lokatorów jakimi są np. mole.








Manekina mogę wykonać na zamówienie. Termin ok 3 dni. Cena uzależniona od ilości dodatków.

Pozdrawiam
Destiny ikt

3 komentarze:

  1. Piekny manekin.
    Ja tez chce cos takiego uszyc,ale czekam na drewniana podstawe,bo nie mam na co go nadziac.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo najfajniejsze jest gdy się samemu coś zrobi. Może i ja się postaram.

    OdpowiedzUsuń