17 mar 2010

Wielkanocy ciąg dalszy

Dzisiaj kilka kartek, pierwsze prace wg Tildowych wzorów oraz kurka-tekturka.

Dwie pierwsze kartki można kupić na blogu ARTYŚCI DZIECIOM. To akcja zorganizowana przez Monikę, która jest świetną artystką o wielkim sercu.







To moja pierwsza gąska wg Tildowych wzorów...

... i kurka-tekturka. Kiedyś dostałam w prezencie filcową, która zainspirowała mnie do stworzenia całego legionu (w trakcie realizacji). Pierwsza widoczna na zdjęciu, dumnie wisi u mojej siostry w sklepie.

Pozdrawiam
Destiny ikt

4 komentarze:

  1. Jakie kolorowe i wiosenne Twoje kartki.
    Tildowa gaska fajowa.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne i bardzo wiosenne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczki urocze, właśnie uświadomiłam sobie, że tyle gadam o Świętach, a kartek jeszcze nie mam.
    Gąska śliczna i "kurcacek" też :))

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Super karteczki, a ja co roku się zbieram,żeby jakies stworzyć i jakos tak nigdy mi nie wychodzi:( To chyba nie moja bajka:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń